سخنگوی شورای اسلامی شیراز وجود هرگونه تبعیضی در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری این شهر را رد کرد و گفت: از اول تا دوازدهم هر ماه بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان بابت حقوق پرسنل شهرداری پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۷۷۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 03 September 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سعید نظری  خاطرنشان کرد: در شهرداری شیراز حقوق کسی زودتر یا دیرتر از پرداخت نمی‌شود، پرداخت حقوق تابع یک برنامه‌ریزی است و بر این اساس انجام می‌شود.

نظری افزود: براساس برنامه‌ریزی به ترتیب پرسنل سازمان پسماند اعم از رسمی و شرکتی، فضای سبز، آتش نشانی، نیروهای اداری، نیروهای مالی، مدیران قراردادی و رسمی، مدیران ارشد حقوق خود را دریافت می‌کنند.

او با تاکید براینکه مدیران شهرداری آخرین گروهی هستند که حقوق دریافت می کنند، گفت: شهرداری شیراز بالغ بر سیزده هزار نفر پرسنل دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: در شهرداری شیراز برخی نیروها به صورت پیمانکاری شاغل هستند، یعنی شخص حقوقی یا حقیقی قراردادی با شهرداری منعقد کرده که به عنوان مثال خیابانی را آسفالت کند؛ در این مسیر از نیروهایی نیز بهره می‌برد، لذا این افراد جزو نیروهای شهرداری محسوب نمی‌شوند؛ اما حقوق نیروهای شرکتی شهرداری توسط شهرداری پرداخت می شود .

وی با اشاره به اینکه هیچ پرسنلی در شهرداری حقوق معوقه ندارد، خاطر نشان کرد: حقوق بازنشستگان براساس حروف الفبا به حساب آنها واریز می شود .

نظری با بیان اینکه تا پایان سال ۹۷ تمام مطالبات پرسنل اعم از رسمی، غیر رسمی پرداخت شده است، در خصوص خدمات رفاهی کارکنان شهرداری نیز گفت: هیچ کدام از خدمات رفاهی پرسنل شهرداری شیراز حذف نشده، اگر موردی هم بوده به دلیل ارائه ندادن خدمات خوب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار